klik klak kluk

klik jangan tak klik

Followers

Wednesday, May 12, 2010

bbq bersama familyku~

dah lama tak bbq dengan family aku. entah kenapa tetiba mak dan ayah aku decided nak buat bbq untuk dinner hari sabtu baru ni. ok jugak. lama dah tak bbq. layan~

ayahku mengerjakan panggangan malam tu sambil dibantu abang aku yang tak ada dalam gambar. huhu


antara mangsa-mangsa yang akan dipanggang kemudiannya pada malam itu~


makcu bersiap sedia nak makan sampai penuh perut...haha~


makcu & abang

overall aku puas hati la dapat mkn bbq dengan family. dan yang bagus nya kuantiti makanan kali ni juz nice. tak ada la berlebihan sampai terpaksa buang. ye la...membazir kan amalan syaitan~ ;)

p/s: gambar mak & adik aku tak dapat diletakkan dalam entry ni sebab tak pakai tudung. ye la...bbq sesame family aku je...mane nak pakai tudung...huhu~ ;)

No comments:

Anda juga mungkin berminat untuk membaca entry ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...