klik klak kluk

klik jangan tak klik

Followers

Tuesday, September 21, 2010

korek gamba lama: hayawanaat~

bosan duduk rumah tak buat apa. lama sangat menganggur. ni la jadinya. huhu. takde kerja, maka aku pun cari la gambar-gambar lama. aku ni memang pemalas. kadang-kadang tu iye2 je keluar outing. tapi bila dah shoot, balik rumah/hostel, haram x sentuh pun gambar-gambar tu. duk simpan je dalam hard disk sampai jd tapai. boleh ke? huhu =p

so ni adalah beberapa gambar yang aku amek masa first time aku pergi ke zoo negara sejak kali terakhir waktu aku tadika (kot). 7 september 2008 (bapak lama nye baru nak edit gambar-gambar nih...huhu=p), encik hasnoor ajak aku outing ke zoo negara. so aku pun join la dia. tengok la yek gambar-gambar yang tak seberapa ni. saja je nak try-try edit. huhu~ ;)

No comments:

Anda juga mungkin berminat untuk membaca entry ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...