klik klak kluk

klik jangan tak klik

Followers

Monday, June 2, 2014

When....

Salam & Hi semua. Lama benar aku tak post entry baru kat sini. Nak dekat 3 tahun dah. Tanpa bagi excuse, aku mengaku aku malas. Haha. Banyak perkara yang dah berlaku dalam hidup aku between the time aku post the last entry dengan sekarang ni. Tak tertulis aku kalau nak cerita satu persatu. So just teruskan aje la dengan apa yang ada sekarang yek. Kalau rajin kang ada la entry2 imbas kenangan untuk cover balik 3 tahun ni. Hehe.

Ok la, rasanya ramai dah biasa tengok gambar kat bawah ni kan?

 
 Photo copied from 9gag.com



Dan aku rasa korang pun biasa alami benda macam ni kan? Tensen, betul tak? Aku biasa kena benda gini. So aku pun nak buat gambar macam ni jugak la. Versi aku punya. Ni dia....



Gambar aku ter'cropped' tu memang betul macam tu. Bukan aku yang edit bagi muka aku kena crop. Aku ni kalau amek gambar orang lain, bukan la perfect sangat pun. Takde la quality macam professional photographer. Tapi at least, subjek tu nampak penuh la. Takde la terpotong separuh kan. Haha. Memang tensen betul aku time tu. Tapi bila diingat balik, nak gelak pun ada. Nasib badan la dah member amek gambar kita macam ni. Hadui la. Hamed...Hamed....


1 comment:

belogkiter said...

Wow.. lamanya tak update entry.. rindu pada satu hari satu photo. tapio nak juga dengar kisah suka duka 3 tahun .. :)

Anda juga mungkin berminat untuk membaca entry ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...