klik klak kluk

klik jangan tak klik

Followers

Wednesday, August 18, 2010

Iftar dengan pie daging =)

4 Ramadhan hari tu adik aku balik rumah. So mak aku masak la best sikit untuk iftar hari tu. Air tangan mak aku....Pie daging. Adik aku mesti tolong sikit-sikit je ni...ish3~ =p








Tapi at least dia tolong mak aku. Yang aku ni kerja duk makan je....ish3~ =p

5 comments:

rushx said...

uishh. cam sedap je. mintak resepi kat mak ko bleh?

manueng said...

hehe...bleh je...nak pembelajaran yg lebih bkesan meh la dtg umah aku...hands on nye...hehe;)

E.d.Y said...

aku nak resepi gak..nak try buat..macam layan je

Anonymous said...

ko nih..mane2 je nk ngata aq ea!!!!!!
tu ar..at least aq tolong..ces

manueng said...

edy: tu dia otai masak mintak resepi kat aku~ ;)

nazihah: lalala~ =p

Anda juga mungkin berminat untuk membaca entry ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...