klik klak kluk

klik jangan tak klik

Followers

Thursday, October 6, 2011

satu hari satu foto (episod 96)

Gagang Terpanjang

Tarikh: 5 October 2011
Lokasi: 7Eleven Stesen KTM Nilai


Kot ye pun bengang ngan pakwe/makwe, jangan la dihempas gagang telefon tu sampai patah gitu. Brutal sungguh. Huhu~ =p


10 comments:

Cha'a said...

wahh gmba tepon rosak pun lawa..

mas saari said...

amboi...lamanya cuti update! heheheee

memang kurang ajarlah org camni, menyusahkan org lain je nak guna nanti!

manueng said...

Cha'a: lawa ape nye...men klik je...huhu

manueng said...

kak mas: huhu...kemalasan melanda...pasni akan lg lama x update...sbb pasni keje dlm hutan...huhu...

mebi sbb skang bleh dikatakan sume org ade enset kot...tu pasal bila dah rosak gini pun xde tindakan...huhu

belogkiter said...

dasyatnya.... apa masalah telefon ni ye

manueng said...

ntah...haha...jgn biarkan hidup anda diselubungi brutality...huhu

cantekk said...

ni lama sgt bgayut ni...

manueng said...

cantekk: ni btul2 lama gayenye ni...huhu

Nono Fara said...

epic! ... ahaha aku gelak.

manueng said...

mmg epic...haha

Anda juga mungkin berminat untuk membaca entry ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...