klik klak kluk

klik jangan tak klik

Followers

Tuesday, April 21, 2009

rumahku disambar petir...

aku tulis dlm BM je la yek...huhu

pg smlm...sedang aku syok meneran atas mangkuk jamban...tetiba aku dikejutkan oleh dentuman petir yg kuat...terkejut aku...nasib baik rektum aku x tkeluar...huhu...

aku ingat aku nampak cahaya merah...aku heran gak...sbb cermin tingkap tandas aku bkn warna merah...tiles dlm tandas tu pun bkn warna merah...hmm...

pastu mak aku suh cpt2 siap n kuarkn benda2 berharga...ic n wallet la penting...document2 penting ade dlm wallet...tp aku bwk skali kamera aku...mane bleh tinggalkan bini...hehe...

sbb ape bwk kuar brg?sbb umah aku sudah tbakar...lapisan kertas aluminium kat bumbung yg berfungsi untuk pantulkan haba sudah tbakar rupenye...so xde pape sgt la...

kerosakan?yeah...monitor dan modem pc umah aku rosak...so skang ni aku duk online kat cc... nasib baik tv n astro x rosak gak...kalo x mesti bosan tahap dewa dewi infiniti....huhu...

tambah satu lg kerosakan...periuk nasi...so ape lg ayah....jom kfc...huhu...

********************************

ptg ni aku mula pindah ke umah sewa aku kat rawang...sbb sok start eit...77 hari kemudian semua ni akan tamat...lagha btul...dunia je semua ni...haha...

kite jumpe lg 78 hari kemudian...tata=)

No comments:

Anda juga mungkin berminat untuk membaca entry ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...