klik klak kluk

klik jangan tak klik

Followers

Thursday, April 15, 2010

kat blog pun ade tag2 gak...huhu~

1. ADAKAH ANDA RASA ANDA HOT??
mase kecik2dulu, aku suke main keta hot wheels... <-- xde kaitan....next!

2. UPLOAD WALLPAPER PC/LAPTOP YANG ANDA PAKAI SEKARANG?

3. CERITAKAN PASAL GAMBAR INI??
pasal kehidupan....(ni bukan pc aku...pc aku dah gile...mlm b4 submit repot fyp dia wat hal...naseb baik pedro siap awal...bleh la aku tumpang wat kat pc dia ni hah...huhu)

4. KALI TERAKHIR MAKAN PIZZA??
pizza yg mak aku buat kat umah...hujung thn lpas kalo x silap...hehe;)

5. LAGU TERAKHIR ANDA DENGAR??
thank you Allah...by raihan....dgr time wat repot fyp...pastu pc aku pun jd gile...huhu

6. APA ANDA BUAT SELAIN MENYELESAIKAN TAG INI??
layan fb...chattig ngan cik ana...duk tggu muhaimin yg td kata nak ajak kuar tp duk senyap je...ttido la tu...huhu

7. SELAIN NAMA SENDIRI, ANDA DIPANGGIL NAMA APA??
faiz or nak slank sket panggil pais...ade sorg ustazah kat matrik dulu panggila aku 'hafiz' sepanjang sem...jiran aku pun same gak panggil aku 'hafiz'...time eit jd 'fiz' plak...huhu

8. TAG 8 ORANG (BUATLAH KALU RAJIN)

-syatbi
-hasnoor
-edy
-apek
-afif zainudin
-helmi
-pendita malam
-arif sukarno

*kompem xde sorg pun yg akan wat ni nnt...same2 la kite nantikan kesudahannye...haha~

9. SIAPA ORANG NO.1 KEPADA ANDA??
rumetku

10. NO.3 ADA HUBUNGAN DENGAN SIAPA??
siyes aku xtau...dah ade ke?huhu

11. BAGAIMANA PULA DENGAN NO.4
ni lagi la aku xtau...xde kot...kalo ade bleh wat mkn besa...hoho~

12. KATA2 CINTA UNTUK ORANG NO.2??
nol...ai lap yu...huhu~

13. BERIKAN 5 YANG ANDA TAU TENTANG ORG YANG MENGETAG ANDA??

-classmate manu
-baru je kawen
-kurus bebeno <-- sila tambahkan berat badan...secara semulajadi (pregnant) adalah lebih baik ;)
- rasenye joining n casting satu2nye subject yg kitorg x sekelas sem ni
-dia grad sem ni

~TAMMAT~

2 comments:

♥ Yuslin Kamal ♥ said...

hahaha...nnti aku gemok br ko tau..

manueng said...

elok la tu...bagi berisi sket...mesti kamal suke...hehe;)

Anda juga mungkin berminat untuk membaca entry ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...