klik klak kluk

klik jangan tak klik

Followers

Wednesday, May 12, 2010

satu hari satu foto (episode 15)

Aku ni jenis yang susah nak bangun pagi. Selalu kalau kat rumah, aku akan bangaun tidur pukul 10am. Kadang-kadang boleh melarat sampai pukul 12pm. Entah la. Kadang-kadang dah bangun tapi bleh tidur balik tu. Haih~

Tapi pagi tadi aku dah tau macam mana nak bagi aku tak tidur semula. Memang kompem tak tidur dah lepas tu.

Caranya....


Bangun tidur je kena tolak kereta~

Haha...pagi tadi kereta ayah aku tak boleh start. So mak aku kejut aku & abang aku untuk tolong tolak kereta bagi boleh start. Nasib baik dua kali try je dah boleh start. Kalau tak mau badan aku jadi macam Malik Noor. Haha~ =p

No comments:

Anda juga mungkin berminat untuk membaca entry ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...