klik klak kluk

klik jangan tak klik

Followers

Sunday, June 20, 2010

happy father's day =)

Aku didukung oleh ayahku. (ya...aku tahu rupa aku macam budak perempuan)


Selamat hari bapa kepada para bapa di seluruh dunia. Walaubagaimanapun, ucapan ini tidak ditujukan kepada bapa ayam, bapa merdeka, bapa pembangunan, bapa kewangan, bapa permodenan dan segala bapa yang lain kerana ucapan tersebut hanya ditujukan kepada bapa kepada anak sahaja. Simple. Ape aku mengarut ni? Huhu...

Baiklah. Bagi saya sendiri, ucapan ini ditujukan kepada ayah saya, Md Razim bin Shafie (walaupun saya tahu dia tak baca pun blog saya ni). Happy Father's Day ayah~ =)

3 comments:

Ms. TaroAthirah said...

oh denggg~

kau adalah super cute! kawai ney *buat mata bulat-bulat bersinar*

tapi betul ke itu kau? aku takut terkeliru aja. heh :P

E.d.Y said...

happy fathers day tuk pakcik razim..:) (walaupun saya tau pakcik xbaca comment saya ni..hehe)

manueng said...

taro: aku la tu...nape?x pecaye ah? dulu mmg la kawai....skang dah x kawai dah...huhu =p

edy: hehe...bia aku ucap tq la bg pihak dia...hehe;)

Anda juga mungkin berminat untuk membaca entry ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...