klik klak kluk

klik jangan tak klik

Followers

Friday, January 29, 2010

lawatan ke zoo negara 06012010



setahu aku, aku pernah ke zoo negara 2 kali. sekali masa aku kecik. second time masa awal tahun 2009 kot. maka kali ni adalah kali ke-3 aku ke zoo negara. yang best nye kali ni aku bukan pergi dengan family, juga bukan kawan. tapi dengan teman (awek la tu...huhu~). dah lama plan nak jalan2 kat zoo tapi baru hari tu la berkesempatan. takde apa nak cerita sangat. so letak gamba je la=)
senyum bila bergambar dgn kure2
tingginye~
bergambar dgn cik beruang
muke tenang~
KRU (kami rakan ulama'.....haha~)

charlie's angels dah msk islam=p

sengetkan badannye~


merenung masa depan~



takde org lalu sini....tepakse la amek sendiri...huhu~

hihi~ =)


agent penggemuk...carl's jr. burger



ni pun same...



khusyuk mkn fries~ =p


berdua lebih baik~ =)
tahan ketawa=p

dia dan unta





iklan celcom



dipancari sinar pagi




serius~

lepas ke zoo, kitorang pegi midvalley pulak. ingat nak tgk wayang. tapi bila sampai je banyak yg melampau la pulak manusia tgh beratur nak beli tiket. cancel. so kitorang gi pameran2 kat situ je la.

time kat pameran pengantin, kitorang singgah booth kat situ utk tgk gamba kawen. aku mmg suke tgk gamba2 kawen hasil kerja photographer lain. saje nak compare idea diorang n idea aku. aku blm jumpe lg gamba yg mcm kawen yg mcm aku nak buat. xpe...simpan dulu. tunggu aku dah pawe dlm mengedit gamba baru aku buat gamba tu. bukan ape. kang takut aku buat tp x lawa. pastu ade plak makhluk lain tgk gamba aku ncuri idea tu pastu claim tu idea dia. disebabkan gamba aku x lawa sebab xreti edit, mesti la org x percaye tu idea asal aku. huhu~

yg peliknye, setiap kali aku n ana singgah kat satu2 booth, penjaga booth tu mesti tanye

"bila mau kawen?"

bila dah asyik ditanye camtu je ana pun jawab "next year".

aku pandang dia, dia pun pandang aku. then same2 senyum=)

pastu kitorang g choco fest (chocolate festival) plak. beli la sket coklat kat situ than pulang ke tanah air....uia benarnye. huhu~

No comments:

Anda juga mungkin berminat untuk membaca entry ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...