klik klak kluk

klik jangan tak klik

Followers

Wednesday, November 3, 2010

convo part 3: gift

Salam. Dah seminggu tak update blog ni. So aku nak sambung pasal convo walaupun mood convo dah habis. Aaaah....aku tak peduli. Sebab gambar dah ada. so aku nak post jugak entry ni.

Aku yang tak femes ini telah menerima beberapa hadiah sempena convo aritu. Tu pun dah penuh tangan aku. Kalau aku ni femes cam AR Badul mesti aku terpaksa sewa lori. Kui3~ =p

Baiklah. Cukup-cukup la mengarut. Letak gambar je la senang. Huhu~ ;)

Ni la sedikit-sebanyak hadiah yang aku dapat ;)


Ni hadiah daipada mak & ayah aku. Thanx mak & ayah =)

Sama macam atas tapi pose lain pulak kali ni =p

Mak aku tak tau aku minat Arsenal agaknye. Tapi takpe la....Messi pun pawe...huhu~ ;)


Si Kecil Terperangkap~


Hadiah pemberian Cik Ana. Terima kasih~ (^^,)


(^_^)v


Si Besar dalam taman


(^^,)

Si Besar & Si Kecil =)


p/s: so tinggal part 4...sesi outdoor...pastu tak cite pasal convo dah...janji...huhu~ ;)


4 comments:

Mimie said...

aku suka la part bantal messi tu.nak dapatkan kat mana eyh?

manueng said...

huhu...ni mak aku beli kat kedai souvenir... minat messi gak ke?hehe;)

Mimie said...

xda la.xminat messi pun.minat ARSHAVIN.ade x agaknyer??kat mane2 pun ade eyh kedai souvenir bola tu?

manueng said...

tu la...aku prefer van persie or cesc...tp dah mak aku bg ni aku terima je la...hehe;)

biasanye kat kedai souvenir kan ade jual bantal/tuala/mug team2 epl...so aku rase mesti ade nye

Anda juga mungkin berminat untuk membaca entry ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...