klik klak kluk

klik jangan tak klik

Followers

Tuesday, February 1, 2011

satu hari satu foto (episod 29)


Waiting for... (versi BnW)

Aku selalu berdepan situasi di mana aku tak tau nak pilih mane satu antara gambar-gambar yang aku dah edit untuk diletak kat dalam Facebook or blog (dalam kes ni la). 

Selalu jadi macam tu bila nak pilih gambar pelanggan untuk dicuci. Rasa macam dua-dua (atau lebih) elok. Kununnya la elok...huhu=p 

So entry kali ni aku letak la dua gambar. Walaupun bercanggah dengan tema 'satu hari satu foto', tapi technically, gambar yang sama jugak. Just editing je berlainan. Yang mana satu lagi elok? Mmmm~


Waiting for... (colour version)


Sekali tengok dua-dua tak elok. Down~ T_T

Hehe =p


p/s: Kehabisan barang dapur. Tak sempat nak pergi beli tadi. Mmmmm....maggi?

3 comments:

Unknown said...

Dua2 cantik, tp aku suka bnw lagi

KizZ said...

Kiz suke yang berwarna tuh...nampak smart giler...

Jom sini,
Tong-tong duit,pelik ke?PArt ii

manueng said...

taro: aku pun cam lbih suke bnw...huhu

kizz: huhu...tq=)

Anda juga mungkin berminat untuk membaca entry ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...