klik klak kluk

klik jangan tak klik

Followers

Thursday, February 3, 2011

satu hari satu foto (episod 31)


The Writer

Ni la gambar terakhir yang aku snap before aku fly ke UK ni. Time tu kamera dah ada dalam beg. Alang-alang nak salam dengan Makcu, aku bawak la skali kamera. Nak nangis je aku rasa time tu. Yela, sebab dia tak tau apa-apa. Dia tak tau pun yang lepas tu dia takkan jumpa aku 6 bulan.

Masa abang aku pergi UK dulu (amek kursus cani jugak) pun Makcu tak tau apa-apa. Ada la a few times dia tanye kitorang, abang kat mane? Dia buat isyarat rambut kerinting & janggut (sebab dia tak boleh bercakap, dia pekak & bisu). Isyarat tu merujuk pada abang aku. Dia rindu kot. Kesian kat dia.

Rindunya la aku kat Makcu.

p/s: Wuwuwuwu~ T_T

4 comments:

Mimie said...

menyentuh perasaan la plak entry kali ni..ehmm.mesti ko rindu gn makcu ko kan?

manueng said...

mimie: mesti la...hehe;)

momat ijat said...

erk.. gmbar ni aku suka. superb. a story behind a photo. touching gila.

manueng said...

ijat: kalo letak gamba je aku rase org xtau kot story dia....huhu

Anda juga mungkin berminat untuk membaca entry ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...