klik klak kluk

klik jangan tak klik

Followers

Monday, October 4, 2010

convo part1: uniformku

Hmmm...sepatutnya entri ni ditulis sebelum hari convo tapi disebabkan streamyx buat hal, maka terpaksa la ditangguhkan dulu. Hari ni streamyx cemerlang. Bagus...kekalkan prestasi.

Entri kali ni berkenaan pakaian yang aku 'akan' pakai time convo, tapi disebabkan convocation dah berlalu, maka perkataan 'akan' kena la ditukar kepada 'telah'. Huhu. Nothing fancy. Takdenye aku tempah-tempah baju. Alhamdulillah...saiz badan aku ni tak termasuk kategori yang susah nak cari saiz baju. So mana yang patut beli, aku beli je la tp of course la parent aku yang bayar. Diriku masih menganggur la katakan. Huahuahua~

Cover: kulit depan (macam majalah la pulak~) untuk entri kali ni

Lapisan kedua paling dalam. (yang paling dalam of course la seluar dalam & singlet...tp takkan la nak kene postkan kat entri ni jugak kot...huhu)

Kemeja & tali leher disponsor (baca: dipinjamkan) oleh ayah aku. Sebab sepanjang hidup aku, aku cuma ada sepasang je kemeja lengan panjang (tak termasuk baju sekolah & batik matrik). So terpaksa la pinjam. Malas nak beli sebab takut lepas ni kalo tak dapat kerja dalam office memang takkan pakai dah la. Huhu.

Lapisan ketiga: Suit yang dibeli kat parkson subang parade. TQ mak & ayah. Susah-susah je. Kan faiz dah kata nak pakai baju melayu je. Anyway thanks a lot. Merasa jugak pakai suit sepasang =)

Lapisan ke-4: Jubah convo UIA. Aku suka jubah convo UIA. Relatively lawa la nak dibandingkan dengan jubah convo universiti lain walaupun mungkin bukan yang paling lawa, tapi bkan la yang paling hodoh kan.
Hehe. Aku tak beli jubah ni. Mahal dan tak berbaloi. Nak pakai sekali je pun. Huhu~ ;)

Lihatlah sulaman itu. Cantik bukan? ;)

Hampir terlupa. Mortar board skali dengan jubah convo. Siap ade logo UIA bergayutan kat bulu2 tu. Huhu~ ;)

Penutup. BTW bagi yang tertanya-tanya, warna maroon adalah warna hood jubah convo bagi graduate jurusan engineering. Hihi~ ;)


p/s: gamba hari kejadian akan dipost dalam next entri. time kaseh~ ;)

No comments:

Anda juga mungkin berminat untuk membaca entry ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...