klik klak kluk

klik jangan tak klik

Followers

Monday, October 25, 2010

Putih bersih

Saje nak tulis entri ni. Aku baru tukar warna background sebab sakit mata bila baca blog ni dengan background warna hitam. Dah lama dah aku perasan tapi tadi member aku, Taro duk tanye pasal ni. Tu pasal la aku ubah warna background. Iye la kan. Dah la blog aku ni sikit yang membacanya. Yang sikit tu pun rase susah nak baca. Lagi la jadi takde pembaca. So aku harap warna background putih ni lebih mesra pembaca. Terima kasih kerana menjadi pembaca blog yang serba kekurangan ni~ =)

5 comments:

Ms. TaroAthirah said...

wah wah wah! i like this much! easy to the eyes. hehe

hepi beday again henchek Manueng :D

Nono Fara said...

welcome to the club!

3p4h said...

Sinis sungguh ayat tu. Bdw skrg lg mudah utk dibaca. Yeah!

pArAsiT_dUniA said...

same2~!!!hehe

manueng said...

taro: hehe...tak sakitkan mata~

hehe...n tq again=)

nono: kelab background cerah eh?yeah!~ ;)

epah: ayah mane yg sinis tu?huhu

erot: hehe;)

Anda juga mungkin berminat untuk membaca entry ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...