klik klak kluk

klik jangan tak klik

Followers

Sunday, December 19, 2010

at last i'm RM0.25 richer...lol~

Aku mula buat blog ni bulan Disember 2008. Aku tak ingat bila entah aku mula letak iklan nuffnang nih. Saje je letak. Kot la ada org klik iklan tu, aku gak yg dapat duit. Tapi takde la berharap sangat pun. Huhu~

Sepanjang dua tahun ni tak pernah pun ade income yang aku dapat dari iklan nuffnang nih. Tapi baru tadi ni aku dikejutkan ngan Rm02.5 yang aku dapat hasil kerajinan anda mengklik iklan kat sebelah tu. 



Terima kasih. Sekarang aku RM0.25 richer. Haha~ =p

p/s: org lain dah lama dah kaya ngan nuffnang nih...ni nak beli kek lapis apollo pun x lepas...huhu~ =p

4 comments:

Mimie said...

haha.sama2.nanti belanja kek lapis sarawak k?

manueng said...

org swak mintak org smnanjung blanje kek lapis swak?ape kes nih?huhu~ =p

cha'a said...

abg faiz, cha'a de jmpe sorng blogger ni dy de byk blog p2 setiap blog dy letak nuffnang. dy kte awl2 mmg agak low r 'income'... tp lme2, dy nye nuffnang dh capai ribu2. good luck utk abg faiz :D

manueng said...

cha'a: time kaseh=) tp xde la bharap sgt pun...suke2 je...huhu

Anda juga mungkin berminat untuk membaca entry ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...