klik klak kluk

klik jangan tak klik

Followers

Wednesday, December 1, 2010

'Lens' baru


Aku ada empat lens. Baru-baru ni aku tambah satu lagi lens. Tapi bukan lens betul. Sebab tu dalam title entry ni aku tulis lens tu sebagai 'lens'. So tengok gambar kat bawah ni pastu cuba teka, mana satu yang 'lens' tu? ;)

Haa...mane satu?

Jawapannya...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
....yang paling kanan ;)

So kalau bukan lens, apakah ia? Yang kanan sekali tu sebenarnya adalah mug. Dah biasa nampak dah kan benda alah ni. Kat facebook banyak je iklan dia. So ni gambar-gambar lenscup (kat kotak dia tulis gini) ni.




p/s: sori la gamba x lawa n x sharp...huhu~ =p

8 comments:

3p4h said...

Kipas susah mati btul la ko ni. Sampaikn mug pn snggup bli NIKONg ;P Hahaha

Ms. TaroAthirah said...

Agak dah! Hahaha. Bape rm kau beli? Beli mana weh? Ni boleh zoom tu ke? Best seh. Btw, byk gile lens kau. Jeles siottt!

manueng said...

epah: tbe2 jd org tganu ni ape cite?huhu =p

taro: haah...yg bleh zoom...rm70 ke rm75 ntah...xingat...lens je la byk...gamba sket je~ =p

3p4h said...

Aku kan dok study kt pntai timur... tu yg jd nikong tu =P

manueng said...

epah: ye x ye gak...bleh pengaruhi gak tu...hoho=p

Mimie said...

stylo ape mug tu manueng.i loike.

manueng said...

hehe...mmg~ ;)

ザ-sylver-shooter said...

hahaha

aku nye lagi mahal kot

Anda juga mungkin berminat untuk membaca entry ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...