klik klak kluk

klik jangan tak klik

Followers

Thursday, December 30, 2010

buffet breakfast at MARA Bistro's Mama Chops Papa Grill


Seperti yang aku dah aku cerita sebelum ni (kat entry INI) aku ada hadiri satu kursus. Dan aku ada kata nak cerita pasal makan-makan. So, ini la entry pasal makan-makan tu. Kelas aku tu bertempat kat Medan Mara KL.

Takkan la nak kene sebut Sogo baru tau kot. Nampak sangat kaki shopping pakaian....huhu~ =p

Sebelum start kelas, kitorang akan beakfast dulu kat ground floor bangunan ni. Of course, bayaran ditanggung oleh pihak consultant yang menganjurkan kursus tu. Yiiiiha!~

Yang bestnye, breakfast kat situ buffet. Boleh melantak tahap tak ingat dunia dari pukul 7.30am sampai pukul 10am. Harga? Cuma RM4 sahaja. Ya....memang RM4 sahaja. Bukan typing error ye. Huhu;)

Kat bunting ni tulis buffet sampai pukul 11.30am. Tapi biasa pukul 10am-10.30am dah habis dah. Huhu=p


Harga dah tau. So apa menunya?

  1. Nasi goreng kampaung/nasi goreng cina/nasi lemak (bergilir-gilir mengikut hari)
  2. Mee goreng/bihun goreng/kueh teow goreng (bergilir-gilir mengikut hari)
  3. Ayam goreng/nugget ayam/hotdog (bergilir-gilir mengikut hari)
  4.  Baked beans/corn flakes (bergilir-gilir mengikut hari)
  5. Telur separuh masak + roti bakar + mentega & kaya (setiap hari dan kadang kala disertakan scramble egg)
  6. Kuih-muih (3-4 jenis setiap hari)
  7. Teh O + teh susu + kordial oren/asam boi (setiap hari)



Aku mengaku memang aku makan bayak gile time breakfast ni. Tapi lepas tu aku tak lunch la. Makan malam pukul 9.30pm pulak. Hehe~ ;)


p/s: So sekarang korang dah tau kenapa badan aku makin bulat....hohoho~ =p

4 comments:

Mimie said...

hoho.bagus.amalkan breakfast utk kesihatan dan kerampingan pinggang kamu encek manueng.

manueng said...

ramping?haha...harap2 gitu la...huhu~ T_T

Mimie said...

makin bulat ker sekarang?adeh,leh masuk team gemok camni.ngeh3

manueng said...

agak la...huhu~ =p

Anda juga mungkin berminat untuk membaca entry ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...