klik klak kluk

klik jangan tak klik

Followers

Thursday, April 14, 2011

satu hari satu foto (episod 92)


Ungu II

Tarikh: 7 April 2011
Lokasi: Ferham Park, Ferham Road, Rotherham


Haritu, Kak Liza ada komen gambar aku kat entri 1H1F: episod 91. Dia cadangkan supaya bagi warna ungu tu jadi lagi terang. So aku edit la sikit. Tak tau la ok ke tak. Hehe ;)


p/s: esok hari kedua terakhir kelas...hehe;)


18 comments:

cik bahulu oren said...

ni bunga apa?

manueng said...

CBO:

entah...ingatkan lavender...tp bukan rasenye...sbb tak wangi pun...huhu

hanisa sabrina said...

macam lavender tapi ungu dia mcm pekat and bunga dia mcm x sehalus lavender .


kesimpulannya ni bunga oh-seperti-lavender-kalau-tengok-sekali-imbas-tapi-bukan .

HEHE

mas saari said...

cantik!

manueng said...

hanisa:

pjg gila nama bunga ni...nama saintifik nye konpem la lg pjg kan?haha =p

manueng said...

kak mas:

hehe...tq =)

Liza @ Adzriel AB said...

woooo... ini lagi mengancam! terasa segar mata akak. TQ dik kerana ambil berat komen ngarut kak liza tu.

belogkiter said...

cantik.
yang dulu pun suka. sebab peminat gambar vintage.

cik bahulu oren said...

tu la pasal.skali tngok mcm lavender..nnt g cr nama bunga ni..hehe

syairahmohdanuar said...

haha.memang cantik betol edit nie :D

ilham_un said...

cantik tp lagi cantik yang asal..yg nie nampak cam blur ckit.pandangan jek yer..:)

fyna said...

luv it...
fyna pown minat photog nih..
:)



jom singgah n follow belog fyna.
ade segmen.
http://inibelogfyna.blogspot.com/

_be yourself_ said...

sweet and simple !
:)

Liza @ Adzriel AB said...

jom join

http://adzriel.blogspot.com/2011/04/5-blog-paling-kerap-dilawati-2011.html

LuN@_aiDi said...

jom jejeak N.Zealand di bog http://kisahkami83.blogspot.com ^^

** btw dh folo u

Adinda Amy Sensei said...

hai lensa jingga..

lamanya tak komen sini..
apa khabar?
moga sihat di sana..

waaa..menawanlaaa bunga ni..
nakkkk...

Liza @ Adzriel AB said...

busy ke?

cha'a said...

blog abg faiz skng maken hot lah! oh! gamba tu sgt stunning~ darah menyirap je tgk. haha

Anda juga mungkin berminat untuk membaca entry ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...