klik klak kluk

klik jangan tak klik

Followers

Friday, April 1, 2011

ENTRY INILAH YANG PALING AKU SUKA

Salam. Aku nak join segmen baru kak Liza nih. Ni hah segmen nye.


ENTRY INILAH YANG PALING AKU SUKA

Anjuran:



(sila klik gambar untuk ke entri segmen ni)


Ok. Ni entri kegemaran aku.




Beberapa hari lepas, aku ada join segmen yang lebih kurang macam ni. Kalau korang belum baca, klik SINI. Tapi time tu aku dalam dilema sama ada nak pilih entri yang aku letak dalam segmen tu atau entri yang aku letak dalam segmen ni. Nasib baik kak Liza buat segmen ni. So boleh la aku letak link ke entri kat atas tu. Hehe. Dua-dua entri tu aku suka. Sebab keduanya berbentuk tutorial yang boleh kita sama-sama praktikkan. Macam mini projek budak sekolah rendah pulak rasanya. Hehe ;)


p/s: Nak sambung edit gambar =)


6 comments:

Liza @ Adzriel AB said...

bangun lambat ke dik oii? ha..ha.. keindahan tetap terasa.

http://adzriel.blogspot.com/2011/04/lensa-seorang-engineer.html

manueng said...

kak liza: haah...slalu lepas subuh baru tido....dah nak zohor baru bgn...hehe=p

tq wat entri review penyertaan sy=)

Adinda Amy Sensei said...

hai orang di sana...apa khabar??

Hanis Azla said...

kedua2 entry memang sama2 best.. cantik dan menarik hasilnya..

Salam kenal..

manueng said...

kak amy:

alhamdulillah...baik je...harap kak amy pun baik2 belaka =)

manueng said...

hanis:

tq...harap bermanfaat ;)

salam perkenalan :)

Anda juga mungkin berminat untuk membaca entry ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...