klik klak kluk

klik jangan tak klik

Followers

Thursday, March 17, 2011

100th follower

Dan follower ke-100 blog lensajingga ialah..........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Tengku Asmadi


Asmadi ni buat bisnes jual produk kesihatan dan kosmetik. Kalau berminat, sila la ke blog dia. Terjah, jangan tak terjah ;)



Sila klik gambar untuk pergi ke blog Asmadi :)



p/s: Terima kasih kepada semua follower lensajingga =)


6 comments:

Nieza said...

tahniah dah 100 org dah...:)

nohoho =) said...

aku yang ke 93..=)

manueng said...

Nieza: alhamdulillah...time kaseh follow blog ni=)

manueng said...

nohoho: hehe...time kaseh follow blog ni;)

Adzriel AB said...

terawal sikit je..he..he.. akak dah pernah jenguk blog dia.. nice.

manueng said...

kak adzriel: hehe...tp rasenye blogger ni mcm lag sket kot...sbb kalo kire blk skang ni...asmadi ni bkn yg ke-100...dia yg ke-99...xpe la...dah post dah pun...huhu=p

Anda juga mungkin berminat untuk membaca entry ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...