klik klak kluk

klik jangan tak klik

Followers

Monday, March 7, 2011

entry pasal (blog) aku?

Salam. Tadi aku luang masa blogwalking kat blog-blog yang aku follow. Memang tu antara benda yang aku selalu buat bila layan internet. Suka baca entry orang lain. Ye la kan, aku ni kurang menulis. Letak satu gambar je setiap hari. So aku baca la entry kat blog orang.

So time aku duk tengok update blog orang lain kat dashboard aku tadi, aku tengok ada satu entry pasal (blog) aku kat ada satu blog ni. Nama blog tu Selipar Pandang ke Timur. Selipar Jepun agaknye maksudnye tu...huhu.



Rupanye, malam sebelum tu aku follow blog tu dan kebetulan aku ni follower ke-80. Sedikit istimewa la kot di situ. Hehe.


Gambar-gambar ni aku printscreen dari blog tu.



Terima kasih cik Superheroin=)


p/s: Terima kasih kepada semua pembaca espeseli yang follow blog aku yang ntah pape ni....huhu ;)

7 comments:

Afiqah / Cha'a said...

wahhhh!!! seronokkan kalaw dlm diam org admire kte? bkn menyimpn perasaan tp rasa kagum dgn kte. :D

manueng said...

eh...kalo mnyimpan prasaan lg best....lalala~ =p

Hanna Wardrobe & Enterprise said...

Uisk.. baguih sangat la tue.. bleh increase trafik tu paih.

naziismyname said...

lalalala~~~ minat beno akak@adek ni ngan ko nye belog & gambo =)

manueng said...

anep: kalo increase traffic ape jd? iklan kat sini cam xde kesan pun...haha

manueng said...

nazihah: bese2 je kot...xde la minat beno...juz mebi spesel sket sbb aku follower ke-80 kot...hehe

belogkiter said...

blog u memang menarik .. sebab ada gambar. cantiklak tu. camera tu canggih ke atau u yang pandai ambik gambar eh???

Anda juga mungkin berminat untuk membaca entry ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...