klik klak kluk

klik jangan tak klik

Followers

Thursday, March 24, 2011

youtube - video kegemaran aku

Salam. Lama tak update blog nih. Sibuk sikit 2-3 hari ni sebab tadi ada exam. So ni dah free la sikit. Malas nak taip panjang-panjang. Just nak share satu video ni. Sepanjang aku duk layan youtube setakat ni, video ni la yang paling aku suka. Sangat menyentuh hati. First time aku tengok video ni masa ada sorang kawan aku, Epah, letak video ni kat blog dia. Terus naik ranking first dalam senarai video youtube kegemaran aku. Maybe ada antara korang yang dah tengok. Tapi takpe la. Nak share jugak. Hehe.




Jangan bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita!

Kalau tak boleh bukak, pergi kat youtube terus la. Klik SINI



p/s: dah tengok 4 kali...empat-empat kali hujan~ T_T



4 comments:

3p4h said...

La Tahzan, innAllaha ma'ana.

So far aku pn rsa vid ni yg best of da best!

p/s: Berkaca-kaca

manueng said...

hehe...aku mmg suka dr MAZA nye ceramah...suka cara penyampaian dia...ditambah pulak dengan music background tu...tu yg jd lg menusuk kalbu tu...hehe;)

alin said...

alamak..kat opis xbleh nk bukak youtube plak..huhuhu..

manueng said...

rossa alina: haha...kantoi layan blog kat opis~ ;p

Anda juga mungkin berminat untuk membaca entry ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...