klik klak kluk

klik jangan tak klik

Followers

Sunday, March 27, 2011

AKU MESTI JENGUK BLOG NI HARI-HARI!

Salam. Tadi duk blogwalking ke blog kawan-kawan. Biasanya aku akan blogwalking ke blog yang mana tuan blog tu melawat blog aku dan tinggalkan kata-kata kat shoutbox dulu, then baru la aku pergi kat blog yang mana tuan blog tu komen entry aku. Last skali baru la aku pergi kat blog yang aku follow. Kalau dia update la. So tadi aku pergi kat blog Adzriel AB. Kak Adzriel ada buat segmen. Ni segmen nye hah:


AKU MESTI JENGUK BLOG NI HARI-HARI!

Anjuran:



(sila klik gambar untuk terus ke entri segmen ni)


Sebenarnya, aku akan jenguk semua blog yang aku follow setiap hari. Tapi tu pun kalau blog tu diupdate hari-hari la. So blog mane yang update hari-hari, dah tentu la hari-hari aku pergi jenguk. Tapi kalau nak letak semua, banyak sangat la pulak. So aku letak 5 blog ni aje la (klik untuk terjah blog berkenaan):

lensajingga (blog aku sendiri daaa)

(aiseh...terlebih la pulak...huhu=p)


Ok. Dah siap. Korang terjah la blog-blog ni. Diorang rajin update=)




12 comments:

Saharuddin Othman said...

aik ? blog akak adalah.. hehe.. maceh.. akak pon bukak jugak blog faiz hari2 tengok cara2 amek gamba tu. kdg2 tak tinggal jejak kat shoutbox pon ;)

manueng said...

kak rafidah: hehe...kak fidah slalu update...tu pasal slalu jenguk...hehe;)

Liza @ Adzriel AB said...

uikkk... TQ selalu jenguk blog akak. Akak pun suka datang tengok gambar2 klasik kat sini. terlebih takpe, maknanya kita enjoy sangat dengan blog2 tu. TQ dear join segmen akak! manuenglah yg pertama!

manueng said...

kak adzriel: hehe...akak slalu update, sy pegi la jenguk...tq slalu dtg singgah blog ni...all d best ngan segmen akak...kang ade segmen baru, insyaAllah sy join lg ;)

Liza @ Adzriel AB said...

terharu akak.. ha..ha.. untuk manueng yg sentiasa diingatan :

http://adzriel.blogspot.com/2011/03/engineering-yang-berseni-eh.html

hanisa sabrina said...

:") terharunya .

dari dulu aku nak buat award selalu singgah and comment belog .

tapi tak berkesempatan nk buat sbb doodle org lain masih belum siap.
sob sob :") terharu lahhh

thank you

zati embong said...

datang dr blog kak adz.jengah blogger engine.hihi

manueng said...

kak adzriel: waaaa...sy pulak yg terharu ni hah...tq kak adzriel=)

manueng said...

sabrina: hehe...doodle anda tengah laku mcm pisang goreng panas skang ni...sila siapkan sume...kalo x bos2 marah...hehe=p

manueng said...

kak zati: tq sudi singgah sini =)

mas saari said...

blog akak takde pun? huhuhuhu

manueng said...

kak mas: sy letak mane yg ingat... kalo akak update hari2 maknenye blog akak pun sy ade masuk gak la...hehe;)

Anda juga mungkin berminat untuk membaca entry ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...