klik klak kluk

klik jangan tak klik

Followers

Tuesday, March 8, 2011

april fool diawalkan ke apa ni? asia's finest? waklu~

Salam. Hari ni (pagi tadi), bermulanya kelas baru. So macam biasa, aku kena mengayuh basikal pergi balik sekolah-rumah. Nasib baik hari ni takde homework. So macam biasa, balik je rumah, aku solat asar, then ngadap laptop. Menelaah facebook, email ngan blogger.com ni hah.

Hari ni aku tengok aku punye stats. Tengok la sikit traffic aku yang kalo dizahirkan dalam bentuk jalanraya, konpem korang boleh lintas jalan tu secara berguling mahupun mengensut. Punye la sikit. Huhu~ T_T

Tapi tiba-tiba aku perasan ada satu link ni. Aku tak pernah dengar pun. Nama web/blog tu PhotogAsia.


Tu yang paling bawah tu hah.


Dek semangat inkuiri yang tinggi, aku pun klik la link tu. Maka keluar la page kat bawah ni hah.


Amboi. Asia's Finest Photographers & Enthusiasts. Nape pulak ni?

Scroll ke bawah...

...jumpe nama-nama yang aku tau. Banhup Teh, Evon T, Iskandar Ismail, Jetfynn, Johan Sopiee, Saiful Nang. 

Scroll ke bawah lagi....

...jumpe Kukubesi, Ted Adnan, Teng Wei.

Turun lagi...

...jumpe Eddie Putera, Edwin Tan, Liew WK, Loctor Mayat, Louis Pang, Yusuf Hashim, Zeckson, Zhang Jingna dan.........AKU?

Sape la yang letak nama aku kat situ. Siap letak link blog aku pulak lagi. 
Kalau diikutkan, even dalam UIA je pun, aku ni tahap sampah sarap. Macam mane la pulak aku boleh masuk list ni sekali ngan otai-otai semua ni?

Setahu aku hari ni 7 March 2011.
Lambat lagi kalau nak buat prank April Fool (aku tak layan April Fool pejadah sume ni).
Gilo~


p/s: nak pergi tengok instructor ultrasonic member aku wat live performance jap lagi....this will be my first time...hehe ;)

12 comments:

fairuzniza said...

bangga la tu..bangga la tu.. ;p

wat malu2 plak..auww~

Mimie said...

congrat dude.u deserved it laa.

manueng said...

fairuz: mmg pun....MUAHAHAHA~

p/s: siyes xpatut dowh...kalo ade org yg bukak link tu, mesti dia tepuk dahi tgk gamba2 kat sini.... kalo xcaye, ko tgk la hasil kerja nama2 yg aku sebut tu...bagai galaksi ke-51 dgn bumi...haha~

manueng said...

mimie: nope...definitely not la...tp mugkin tu juz pd dia je kot...dia kata 'personal bookmark of....'...huhu

fairuzniza said...

biasanya kalau member aku wat malu2 ngada gini, aku pokkk je. ;p

nak?

Unknown said...

ni mesti ada orang sabotaj aku, buh nama kau *ayat tak dengki. tapi fakta


muahahhaha

naziismyname said...

woot woot...wow abg aq finest photographer yep????congrates!!!

manueng said...

fairuz: peh....ganas ni...ni ade potensi blaku domestic violence nih nnt...haha~

manueng said...

taro: aku pun sokong tu...xpun letak member kite, nono...baru la padan sket...hehe

manueng said...

nazihah: erk~

3p4h said...

Pergh! Hot ma!!! Glad to be ur fren.. hehe

manueng said...

epah: glad to be ur fren too ;)

Anda juga mungkin berminat untuk membaca entry ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...