klik klak kluk

klik jangan tak klik

Followers

Monday, March 14, 2011

Jom Jenjalan Dengan Jejariruncing

Salam semua. Hari ni aku blogwalking macam biasa. Layan movie, facebook, check email, blogwalking, post entry baru (kalau rajin), tidur. Tu la kehidupan yang membosankan. Yang makan, solat, mandi, berak semua tu tak payah la aku bagitau kan. Tu semua biasa la kan. Ke ada yang hari-hari tak mandi, solat, berak & makan? Pelik tu. Spesis terancam ke apa. Haha~ =p

Ok, sambung cerita. Aku blogwalking ke blog Jejariruncing. Tengok-tengok dia ada buat segmen baru. Aku pun join la. Aku pun tengah bosan ni. Tambah pulak kienkeat-boonheong kalah final All England tadi. Down~

So ini la segmennye....

"Jom Jenjalan Dengan Jejariruncing"

Dianjurkan oleh pemilik blog ini...



Aku mula baca blog ni lepas terbaca pasal pemilik blog ni kat Blog Serius. Bila tengok je gambar Elia tu, trus aku, 

"peh...comel jugak"...

...then terus aku follow blog dia. So kalau dia update blog dia, kebarangkalian nak tengok gambar terbaru dia tu tinggi la sikit. Ye dok? kui3~ =p

(Note: Dia dah ade pakwe...in fact pakwe dia ialah goalkeeper Malaysia, Khairul Fahmi. Hensem. Padan la ngan dia yang comel. Eh...perlu ke aku letak note ni? Semua orang dah tau kot....huhu)

Aku suka baca blog ni sebab cara dia cerita bersahaja. Tapi takde la bahasa kasar mencarut-carut, or cakap merapu. Pastu ejaan dia pun takde la ejaan malas sangat, nak guna short form memanjang. So mudah la nak baca. Tak pening kepala. Pastu walaupun dia makwe goalkeeper kebangsaan, takde la dia nak cerita pasal kisah diorang je. Ada jugak cerita pasal benda-benda lain. So tak patut la orang tuduh dia menumpang populariti pakwe dia. Yang paling penting, takde la pembaca bosan asyik dihidangkan dengan kisah cinta je.  Betul tak? ;)

Cadangan pulak ye. Takde idea sebenarnye ni. Juz maybe Elia boleh banyakkan segmen macam ni. Tema berlainan la. Tak pun buat gathering macam blogger Ben Ashaari buat. Tapi maybe dia pernah buat kot, aku je yang tak tau agaknye. Huhu.

Ok la. Nak ajak sape eh join segmen ni? mmmm....




p/s: sudah kembali ceria lepas tengok lee chong wei kalahkan lin dan tadi...sekarang korang tau betapa lamanye aku nak siapkan entry ni...huhu=p

No comments:

Anda juga mungkin berminat untuk membaca entry ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...